June 14, 2013

Campvibes from forever ago

A few weekends ago, I went camping at the Brown County State Park in Indiana. It was an awesome weekend, so I thought I"d share some of the picturage with you. Picturage! That's totally a word!

In other news I was super productive yesterday and cleaned every inch of the apartment. Yay! And then made Mango Margaritas from this recipe. And watched "Warm Bodies". And ate Fudge. And cuddled a unicorn. (His name is Mr. Unicorn, or James McSparklepants, and he's a stuffed animal with weirdly unsymmetrical eyes. Oh well. Even unicorns can't be perfect.)
_______________________________________________________

Vor ein paar Wochenenden war ich campen im Brown County State Park in Indiana. Es war so ein tolles Wochenende, da hab ich mir gedacht, dass ich ein paar Bilder mit euch teile. 
Ansonsten war ich total produktiv gestern und habe jeden Zentimeter der Wohnung aufgeraeumt und gesaeubert. Yay! Und dann hab ich Mango Margaritas nach diesem Rezept gemacht. Und "Warm Bodies" geguckt. Und Fudge gegessen. Und ein Einhorn geknuddelt. (Sein Name ist Mr. Unicorn, oder James McSparklepants, und er ist ein Plueschtier mit merkwuerdig nicht-synchronen Augen. Naja. Einhoerner koennen eben auch nicht perfekt sein.)
_______________________________________________________














-----------------------------------------

Much Love, Sonja Bob xx

No comments: